22 Kasım 2010 Pazartesi

PARANOYA BULAŞTI AKLIMA...

Hafiften ateşlendim yine hastalık hali her kış sarıp sarmalar beni direncimde git gide düşer yıpranır yığılır vücudum benden habersiz bi savaş halinde tıpkı yüreğimle aklım gibi aklım unut dedikçe yüreğin isyanlarda hayır nidalarıyla saldırır akıl odalarıma kurulmadık hayal düşünülmedik yarın bırakmaz aklım epey karışık şu aralar yorgun bitkin savaşta yenilmeye yüz tuttu anlayacağın yüreğim haddinden çok güçlüymüş yeni yeni anladım öksürük sesleri böler uykumu gece boyu sürer ilaçta çare etmiyor doktor herkesle aynı cümleyi kurdu ben her zamnki kadar şaşkın zamanla geçer bol ıstırahat etmelisin oysa giderken sende demiştin zamanla geçer unutursun gidişin üzerinden kaç zaman geçti hala yüreğim aklıma kafa tutuyor şu zaman dedikleri meret ne yalancı yada doktorlarmı bilemedim zamanla soğuk algınlığı evet elbette geçiyor ağır tahribat ardından bir bağışıklık kazanmanın zaferiyle herşey yolunda ta ki bi sonraki kışa değin peki bu yürek hangi kış bitiminde hangi baharda bir zafer kazanıp unutur seni unuturda ağır tahribattan galip çıkar ben bilemedim hangi zamanda yada söyleyin doktoruma ilaç vermesin artık nasılsa alt tarafı grip ilaçla bir hafta ilaçsız 7 gün yüreğe çaresi yoksa doktor kes ilaçları sabahımı öğlenimi akşamımı tadı yavan lezzetlere bulama aklımda karıştı kaç öğündü bu aşk yarasının ilacı 7 /24 mü?


SUZAN 20.11.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder