23 Kasım 2010 Salı

YANLIZLIK

 


iki kişilik koltukta tek başına seyahat etmekti yanlızlık
ve sebebi bilinmez nedensiz tercihti
incir çekirdeğini dolduramadık
sebebepleri sıralarken
iki kişilik koltukta cam kenarında oturdum
koridor tarafı hep boştu
ve yol hiç bitmedi
yanlızlık uzun sıkıcı bir seyahat...
bir yanım kal dedi
bir yanım kalk
tek bir harfe mahkumdum
değiştirmek için hayatımı
ya kalacaktım yanlızlığın koynunda
tek başma öylece cam kenarında
ya kalkacaktım yerimden
iki kişilik koltuğumdaki yanlızlığımdan
inecektim müsait bir yerde
senden geçen yol üstü bir kaldırıma
doğrultacaktım istikametimi
karar zordu
koltuk iki kişilik
ben yanlız cam kenarında
sol yanımsa hala boş
ya kal ya kalk
ama karar hala meçhul
şimdi ben kaldımmı
yoksa kalkıyormuyum?????


gam kenarı bir yolculuk
biz durduk
aslında gidebilirdik
geçmiş bile geçmişken
ben geçememişim ki
indik
en müsait yerinde hayatın
gidişine bin türlü anlam yükledim
oysa
oysa kal desem kalırdın biliyorum
kal desen kalırdım
ne ben dedim ne den sen
sustuk
indik.


Suzan DİNLER 05.06.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder