20 Kasım 2010 Cumartesi

SON LİMANIM BEN...



ne kadar gitsende kaçamazsın gözlerimden
bilirsin hapissin bende sen
git ellere
git başka yerlere
dönüp dolaşıp uğrayacağın son limanım ben
ne kadar gitsende kaçamazsın benden
inkar et kolaysa
bak hadi kaldır başını
gözlerime değsin gözlerin
cesaretin varsa söyle
sevmiyorum de
nefret cümleleri savur
istersen söyle
söyle ve kaç git
becerebilirsin bilirim
cesaret işidir aşk
ve nefreti barındırır koynunda
ne kadar nefretin hadi haykır bana
sevimsiz cümleler sırala
kolay değil be sevgilim
sen git başka bedenleri durak bil
mola ver
git onlara dilinin ucuyla iltifatlar kondur
hatta öp dudağından yalandan
yalandan aşkım de
yalandan sev
yalandan seviş
kendinide kandır sevdim diye
sen bile bilmezsin gerçeği
asıl aşk bende
sevda bende
yıllar geçsin
son demlerinde zihnine düşen benim gözlerim olacak
son sözlerin benim adım olacak
hasretle özlemle düşlerin beni soracak
hatıralarında en geniş yer bana ayrılacak
sen kandır şimdilerde kendini
en şehvetli öpüşü dudaklarımda özleyeceksin
ve ellerin arayacak bedenimi
şimdi git
beni ara başka bedenlerde
başka tenler unutturmaz ya hafifletirmi özlemimi
kandır kendini sevgili
kandır kendini
dönüp dolaşıp uğrayacağın son liman ben olacağım
ömür senin
dilediğince iskeleye yanaş
dilediğince limana demir at
dilediğin şehirden bir diğerine göç
ömür senin sevgili
bensiz heba et
dönüp dolaşıp uğrayacağın ben olacağım
ama bilmen gerek
dönüp geldiğinde ben olmayacağım...


SUZAN D. 07.10.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder