2 Kasım 2018 Cuma

BANA BİR BEN LAZIM BİR DE BENİ ANLAYAN

Ellerimizle inşaa ettiğimiz hayatımızın darma dağın olması başka ellere kalır.
ilmek ilmek ördüğün bir hamleyle sökülür
sıra sıra dizdiğin bir kişidir sebep yıkılır
güven dediğin pamuk ipliği kopar
yanılma payı hiç hesaptakine tutmaz en güvendiğin tüm hesapları hiç eder
hiç hesapta olmayan toparlar raflara sıra sıra dizer
sen sen ol teraziye denk koyma ayrı iki kişiyi
birinin ağırlığı diğerini hafif kılar
karşılaştırma naif kalbi kırar.
Bir kıyasa satılır tüm düşler
gelecek hayalleri şüpheyle bezenir
Anlattın sanırsın kendini
en anlaşılmadık halin dikilir karşına
üzülmek sen için sen tarafından
hayıflanmak kendi adına kimse yokmuşçasına
ne yazık ne üzücü ne acı
ellerim hazırdı aslında kendi yaptığını bozmaya
başka ele ne hacet
ellerim var benim
kendi hayatımı kendim mahvedebilirim.

SD




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder