6 Eylül 2017 Çarşamba

Yine!

Oturmamış yarım yamalak bir şey var
yanlış anlaşılmalara çok müsait
kafada kurulan gerçekliği sorgulanan senaryolar var
En olmaza en imkansıza ve en kötüsüne inanmaya meyilli biri var
Ve bunun için bu kaos ortamı için bu usul usul yaklaşan huzursuzluk hissi için yapılan hiçbir şey yok

Ne yazık!

Ben yüzmeyi unutmuş balık gibiyim
Kanatları kopmuş kuş gibiyim
Dağınık içim her duygu bir yerde
Gel öğret desem yüzmeyi suyu getir der.
Desem bana iki kanat gerek
Göçmeyi mi düşünüyorsun der
Gel topla desem dağınıklığı
Biz olma sözcükleri uçuşur
Ben daha ben olamadım
Kendimi bulmak için sana ihtiyacım var desem
Ben bana yetmezken seni bulamam seni tamamlayamam der

Yoruluyorum kendimi ifade etme çabasından
Dingin huzurlu bir liman umarken durup durup alabora olmaktan
Kırılıp dökülmeye ne çok hazırız susup dinlemek anlamak varken
Korkarım korkuyorum yine aynı sondan

Ne yazık... Çok yazık...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder