26 Eylül 2014 Cuma

ADI SEN OLAN BİR SİİRE GEBEYİM

adı sen olan bir şiire gebeyim bugün
ne ara düştü aklıma
ve büyüttü kendini orda bilemedim
kürtajı içinse epey geç kalmışım şair dilinde
illa dökülmeliymişsin kaleme kağıda
doğman mecburi bir yazgı olmuş
günahı boynuna yazıyorum işte
adı sen olan bir şiire gebeyim bugün
sen kim bilir nerelerde
habersiz satırlarında çığlıklarım
can çekişiyor bedenim
sık dişini diyorlar
biraz daha
adı sen olan her şey gibi buda yakıyor canımı
bir parçam bölünüp gidiyor her kelimede bedenimden
ve her cümle boynuna dolanıyor bebeğin
kızgınlıklar kırgınlıklar yüklenmez ya ona
bağlanıyorum birden
doğsun diye çabalıyorum bak hala
ben hep savaşmadım mı sen bilmeden senin için
yine senden habersiz yapıyorum
sen olan şiirim için çabalıyorum
satırlar harcıyorum çığlık çığlık
kelimeleri kullanıyorum
ırzlarına geçilmiş cümleler bırakıyorum ardımda
bilmem kaçıncı dakika kaçıncı saat sonra
adı sen olan şiirim
hoşgeldin dünyama...






12.10.2010 SUZAN DİNLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder