24 Eylül 2014 Çarşamba

AHMAK GİBİ...





















ıslatıyorlar sözleriyle
ıslatıyorlar düşünceleriyle
bir ahmak gibi
ıslanıyorum
ve ben sessiz
ve ben düşüncesiz
susuyorum
herkes bir bir seperken yağmurlarını
benim dudaklarımda şemsiye
susuyorum
kelimeler saklıyorlar ceplerinde
her duruma uygun
her halime bin cevap var
bekletiyorlar zamanı gelsin
bekletiyorlar hazırda
fütursuzca
çarpmaya hazırlar yüzüme
ıslanıyorum
susuyorum
hedefi belli oklar fırlatıyorlar
ve her defasında isabet ediyor
vuruluyorum
susuyorum
ben ahmak gibi
yağmurlarında ıslanıyorum
bir pesediş sırtlanmışım
bir vazgeçiş tutuyor elimden
yükler altında eziliyorum
kabul ediyorum
susuyorum
kurşun misali sözlerin hedefi oluyorum
işaret parkmakları beni işaret ediyor
eğiyorum başımı
susuyorum
gözler çakılıyor üzerime
kızgın
yargılarla yergilerle bakan
sözleri gibi hırçın
sözleri kadar fütursuz
gözler var delip geçen
ve ben bir ahmak gibi
bakışlarıyla ıslanıyorum
susmuyorlar
konuşan bakışları var
duymak istemiyorum
susuyorum
kaçıyorum
ama hep peşimdeler
bir ahmak gibi
kabulleniyorum
ıslanıyorum
sırılsıklam
sözler akıyor üzerimden
ağır
sözler akıyor heybetli
kaldıramıyorum
silkiniyorum
kurtulmak istiyorum
beceremiyorum
susuyorum
onlar susmuyorlar
ve ben
bir ahmak gibi
ıslanıyorum



Suzan DİNLER 29.06.2010



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder