30 Eylül 2014 Salı

HAYATINIZDAKİ AYRIK OTLARINI TEMİZLEYİN

Kararlarımız çizer yolumuzu
verdiğimiz ya da veremediğimiz kararlar
hiç bir şey yapmıyor olmamız karar vermediğimiz anlamına gelmez
"kararım bu!" demenin en sessiz halidir hiç bir şey yapmamak
sessiz sedasız kabullenişim bu benim ...
susuyorum çünkü böyle istiyorum ...demenin vücut bulmuş hali
kararlarımızla biz oluruz
kendimizi ifade eder içimizi aksettiririz karşıdakine

*******

kararlarımız vardır hemen her konuda
kesin yaparımla kesinlikle yapmam arasında
nitekim birbirine karıştırırız çoğu zaman bunu
yapmam dediklerimiz ayağımıza dolanan mecburiyetler olur
yaparım dediklerimizin ucra köşesinde kayboluruz

*******

çizgilerimiz vardır kesin kararlı ve belirli belirsiz
yol almak isterken setler çizeriz önümüze
sağa sola kaydırayım derken yolu uzatırız kesinlikle
aşılmadık sınır bırakmaz sonra yeni çizgiler ifşa eder
aleni yollardan kaçar bilinmez dehlizlere düşer
sonra bir yeterle zıvanadan çıkar
alır kalemi ele yeni çizgiler peydah ederiz
ederiz de ah bir de şu ayrık otları olmasa hayatımızda ...

******

belki de çizgimiz belli kararlarımız net olsa ayrık otlar musallat olmazdı bize
bu belirsizlik ve cesaretsizlik bu hale düşürdü belki bizi de
toyluk mu dersiniz ya da beceriksizlik mi bilmem de
kader kısvesi altında yaşayıp gördüm duydum bildim deme haleti ruhiyesidir belkide


*****

deme o ki;
 kararlar olacak hayatımız da
kararlarımızın doğsultusunda çizgilerimiz yol olacak bize
biraz cesaret
bir tutam akıl
bir çimdik heyecan ekleyip
tadından yenmez bir gelecek bahşedeceğiz kendimize
tadımızı bozan gereksizlikler,
öncelikle onları "hayatınızdaki ayrık otlarını temizleyin " bence ;)


Sevgi
Saygı
Hoşgörü ile...



SUZAN DİNLER








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder