21 Temmuz 2015 Salı

AKLI KARIŞIK İNSAN


atılacak adımlar belirsiz
verilecek kararlar meçhul
gidilecek yollar kararsız
varılacak bir hedef yok
bir hayal geleceğe ait
suya kapılmış yaprak gibi
savrula savrula
yara bere içinde ilerlemekte yine hayat
belirsizlikler tetikler bunu
ne kadar netim! evet istediğim bu! dense de
hakikaten ne benim gerçek isteğim ? diye sorgularken bulurum kendimi
huzur? güven? sevilmek? sevmek?
tam anlamıyla ne yeter bu akıl karışıklığını gidermeye
ya da ne tetikliyor akıl karışıklığımı
ben miyim buna sebep yoksa o mu?
sessizliğimde büyüyor mu karışıklık
ya da susmak kabullenmek mi?
olsun mu
böylesi mi daha iyi olan
bir türlü boş veremiyor iç sıkıntımla baş edemiyorum
eskiden olsa daha deli dolu daha aman sende yaşa boşverciydim
şimdi ne değişti
seneler ilerledikçe
yaş aldıkça yaşlandıkça böylemi olunuyor
kalbin mantığına yenik düşüp varlığını mı unutuyor
ama içim hep küçük bir kız çocuğu benim
kız çocuğu heyecanını kaybeder mi?
etmesin!
yine aynı hisler çevrelesin beni
mecburiyetler ya da mantık değil
inanarak güvenerek isteyerek sağlam adımlarla başlamalı
evet eksik olan bu
inancım eksik benim
inanmadığın limana demir atılır mı
en iyisi alabora olmakta olsa açık denizde kalmak mı?
kaybolmak pahasına
yitip gitmek
kaybetmek pahasına
gözden gönülden uzak olmak mı?
ne istenen
ne beklenen
ne olsa daha net olurdum ben
aklı karışık bir insan oldum yine
sebebi sen
en çok sen


SD.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder