14 Temmuz 2015 Salı

SEVİLMEK İŞ Mİ SEN BİRDE SEV DE GÖR

ödümüz patlıyor sevilmemekten
yanlışlarımızın en büyük sebebi
ahval-i ruhiyemiz sevilmeye endeksli
az biraz sevgisiz kaldık mı depresyona göz kırpıyor
biraz uzaklaştımı sevgi ihtimali mazoşist aşık olup
bedene zarar veriyoruz
ah bu bencil yanımız
ah bu gereksiz sevilme çabamız
kendimizi kaybedip özümüzden kaçışımız
sırf sevilmek adına başkalaşımız
aslında benliği korusak ne kadarda doğalız
ne kadarda olması gerektiği gibi
ne kadarda kusurlarımızla güzeliz
nerede kaçıyor şirazesi aklımızın
ne oluyor bizi böyle hastalıklı ruh haline bürüyen
biride tutup demiyor olmuş mu bu şimdi
bir dön bak aynaya sen neredesin görünen siluet kim
yüze tebessüm ardından hakaret yaylım ateşi
baksan dost baksan iyi biri
senin sen oluşundan uzaklaşışına en yakın takipçin sözde
birde der çok yakışmış yüzüne
laf-ı güzaf desek değil bildiğin haset fesat duygu yükü
sözün özü azizim
ödümüz patlıyor sevilmemekten
sevilelim de haset duygular sarsın beni diyoruz
yeter ki sevilelim de fesatlarla eşlik etsin kırk yıllık kahve muhabbetimiz
ah sevilelim de değişelim özümüze uzaklaşalım kim olduğumuzu unutalım
birimizde çıkıp demiyoruz
malzeme bu anacım seveceksen yüreğinle gel
görünen köye kılavuz arama
olan biten karşındaki ben
olduğum gibi ben olarak eksiğimle ya da fazlamla
böyle sev beni kusur arama
arama ki bende değişmeyeyim sığ düşünceliler için
bileyim bu gören gözler görünenden daha derin bakabiliyorlar
biliyorlar bende de bir yürek var
sevilmekten çok sevmeyi arayan
sevilmekten önemlidir hem sevmek
hem ne demişler
sevildiğine emin olamazsın o başka yüreğin işi
ben kendimi bilirim yüreğimi bilirim
o yüzden en çok en kıymetli en gerçek ben severim
şu dakikadan sonra kim korkar sevilmemekten azizim
varsın sevmesinler ben buyum böyleyim
oturur kör alıcımı beklerim
...

SUZAN DİNLER







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder