28 Temmuz 2015 Salı

ROTASI KAYIP BİR BEN MİYİM ?

Gönlün köreldiği bir hisse vicdanın yenik sürüncemesi...
belirsizlik üstüne belirsizlik eklentisi....
duygu sömürülerine yenik düşme hali
sonra ?
sonrası alışkanlık
sonrası alışılmış mutluluk oyunu ama alabildiğince mutsuzluk hissi
sonrası aslında sonrası olmayan gün devinimi
anı anılaştırma çabası
güzel hatırlanma isteği
git gide kendine yabancılaşma hali
istenmeyen karelere gülümseme mecburiyeti
uzatılmış bir eli geri çevirememenin ezikliği
bir yüreğin senin için attığını bilmenin ağırlığı
içinde olmak istemediğin hayallere ortak olunma çabası
zorlama sevgi halleri
aslında beyin ölümü gerçekleşmiş bir bedene hayran olunma
aslında ölü bir bedene umutla hayata döndürme çabası
aklından geçenleri saklama mecburiyeti
konuşursam hem üzen hem üzülen olunacağının bilinmesi
niye böyle zor her şey
kolayından kestirme kaçış yolları nerede
nerede savunmasız mecburi evetlerimi hayır çığlıklarıyla boğacak kararlarım
nerede o acımasız o dediğim dedik o umursamaz ben
ne zaman bu zor bu karanlık dehlize düştüm ben
ne zaman duygularına yenik aciz biri oldum
ne zaman başladı yönümü bilmez, el yordamıyla ilerleyişim
rotasını kaybeden bir ben miyim ?
bu gerçekten ben miyim ?
şimdi ne kurtarır beni bu halimden
hangi karar? ne kadar bir süre ve ne zaman?
sonu ucu bilinmez bu soruların gerçek bir cevabı var mı?
herkes hak ettiğini yaşar derler ya
hak ettiğim gerçekten bu mu ?
kolayı ne ?
ya da yapılması gereken?
hepi topu bir karar! birkaç damla göz yaşı! açık kapıdan dönmemek üzere son çıkış.
ve sonsuz mutsuzluk !
ve sınırsız nefret !
ve ah silsilesi...
Ve müstahak vicdan muhasebesinde yenik düşüleceğini bilmenin çaresizliği

Varsa !!!
bir çözüm
bir yol
bir çare

(?)

Suzan DİNLER








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder